داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پیراهن مشکی فولاد مقابل استقلال تایید شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود
سرخط خبرها

پرسپولیس درگیر اختلافات داخلی | لحظه شماری برای رفتن درویش

  • کد خبر: ۱۳۲۲۲۴
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
پرسپولیس درگیر اختلافات داخلی | لحظه شماری برای رفتن درویش
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس چند ماهی است که دو عضو جدید به خود دیده و از همان مقطع به بعد بود که شایعه برکناری رضا درویش مطرح شد.

بهمن نوری | به گزارش شهرآرانیوز، در واقع حسین شهریاری و حسین خبری دو عضوی بودند که درویش مخالف حضور آن‌ها در هیات مدیره بود و وقتی این اتفاق رخ داد، مدیرعامل پرسپولیس جایگاهش را بسیار متزلزل دید.
در این یکی دو ماه اخیر بار‌ها موضوع برکناری درویش در رسانه‌ها مطرح شده و این داستان همچنان ادامه دارد.
نکته جالب توجه اینکه درویش خودش هم می‌داند شایعات مطرح شده از کجا آب می‌خورد، اما با این حال ترجیح می‌دهد سکوت امتیاز کند.
در این میان یحیی گل‌محمدی که از ماجرا باخبر است سعی می‌کند رابطه اش را با دو طرف حفظ کند.
یحیی هم سابقه کار کردن با شهریاری در باشگاه نفت تهران (نفت سابق) را دارد و رابطه اش با وی نیز بسیار خوب است. از طرفی درویش به هر ساز یحیی در این فصل رقصیده و بهانه‌ای دست این مربی نداده است.
به هر حال شرایط پرسپولیس اگرچه در جدول مسابقات خیلی خوب است، اما در درون این باشگاه اتحادی وجود ندارد و تلاش دو عضو هیات مدیره برای کنار زدن درویش همچنان ادامه دارد.
آن‌ها امیدوارند در تعطیلات لیگ خیلی بی سروصدا درویش را کنار گذاشته و شرایط را برای حضور یکی از خودشان را جای او فراهم کنند. اینکه حالا چه زمانی به هدف خود برسند مشخص نیست.
اما آنچه مشخص است درویش جایگاه محکمی در پرسپولیس ندارد هر روز ممکن است خبر برکناری اش به گوش برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->